måndag, april 28, 2008

Tjo, tjing, hej!

..Hoppas ni alla har haft en alldeles utomordentligt bra helg och en bra start på denna vecka=) Min helg har varit helt superbra. För att göra historien kort så har vi umgåtts med vänner,grillat, spelat sällskapsspel, rivit ut kök, spelat squash, bakat sushi, umgåtts lite till med vänner...ja lägg ut de där på en helg och plussa ihop det så blir summan av kardemumman att helgen vart superbra!=) Och jag har fått (köpt) mig ett par nya Pumaskor, de är superfiina!!=)

Nu är de ny vecka och nya tag med C-uppsatsen, är inne på resultatdelen nu, och än så länge flyter den delen på tokbra, så det känns grymt bra! Just nu har jag en liten paus där jag tänkte diska bort litegranna och sen återgå till skrivandet några timmar till, tills Fredrik kommer hem från jobb och träning.

Idag är de en speciell dag...7 månader nu.. å de känns en massa massa bra!*glaaaaaad*

Jag tycker det börjar bli dax för en liten comeback i min blogg nu, nämligen "ett sista ord" citatet, bra va?=)

Ett sista ord:
"Ju större motstånd vi stöter på, desto mer energi utvecklar vi för att ta oss igenom"

3 kommentarer:

Lina sa...

åh camilla! blir så glad när jag läser detta. Citatet tycker jag verkligen passar in på dig. Du sprudlar verkligen av energi nu, å det är så otroligt kul att se :D kramar!!!

Anonym sa...

stor kram tillbaka! du är en så söt kompis!

Anonym sa...

camilla, du må ju slänga in en bild hur de ser ut i lgh oxå ju :)

hoppas de e bra me du, saknar dig! kram!!