onsdag, april 02, 2008

Apríl april

..är kommen, och om en månad kanske vi har vår?=) jag kan dock meddela att jag har fått mig en försmak av våren genom sol och ganska varmt. Jag befinner mig i södra sverige och här är det vårväder, iaf de två senaste dagarna=) Någon gick på något aprilskämt igår då?;)

Dock kan jag inte spendera så mycket tid jag vill i det soliga vädret i och med att jag har ju trots allt lite skolarbete kvar, närmare bestämt en cuppsats som ska skrivas. Det känns ganska kul men samtidigt lite svårt att få ihop allt till något intressant och att hitta rätt information som anknyter till mitt syfte..mest orolig är jag över att intervjuerna inte ska ge mig något...men innerst inne vet jag att de lär nog ge något att analysera och skriva om iaf.

Nåväl, nog om det, annars är det väl hyfsat, efter en händelsrik helg med kanske inte så roliga indicier. Att farfar gick bort i fredags börjar kännas alltmer jobbigt...nästan lite mer jobbigt än då farmor gick bort för snart ett år sedan. Han har ju alltid funnits där trots att den farfar jag vuxit upp med inte var den farfar han var på slutet eftersom han hade alzheimerz. Men iaf så lämnar han ett stort tomrum efter sig...men jag har mina minnen, när vi( jag, jens och Jimmy) fick följa med ner till källaren och göra stentroll, eller när vi for till en sjö och fiskade spigg..det mni=) Han var världens bästa, å kommer fortsätta vara det i mitt hjärta.

Nu till något roligare, vi är snart ett steg närmare till att få äga lägenheten på riktigt...känns spännande!=)

Nu ska jag spela lite xbox, måste bara klara championship så jag får gå vidare;) Hihi, nä så illa är det inte, jag är inte beroende av det..bara ibland..haha

Nåväl, ha det gott vänner och alla andra jag inte känner...

Over and out

Inga kommentarer: