måndag, april 14, 2008

Måndag..

och ännu en ny vecka har börjat=) Och jag har fått massor gjort idag också:
  • Sprungit 5 km, snart dags att öka på med fler km=)
  • Skrivit en hel del på c-uppsatsen
  • Diskat undan lite
  • Bakat bröd
Känner mig ganska stolt faktiskt, och kan njuta av en ledig kväll, det känns bra!=) Kvällen lär nog renoveringens tecken. Köket ska planeras klart och beställas så småningom. Sedan måste vi bestämma när vi vill flytta in...men skoj är det!=)

Vet ni en sak? Det ju så härligt väder härnere, vårtyp!=) Hörde att de inte va lika torrt och fint hemma, så det tar emot att åka hem på onsdag..men men det är ju norrland jag ska till å där är det ju knappast nå vårlikt förrns i mitten av maj eller nåt...

Ska ta och anmäla mig till Midnattsloppet nån dag denna vecka också så det inte finns nån återvändo på det hela=) blir en liten utmaning men samtidigt känns de riktigt skoj att ha ett mål att spring för i sommar, blir mer motiverad då...!


Näe, nu ska jag nog se lite TV och njuta av lite ledighet innan det är dags för middag då sötnosen kommer hem från träningen.

Måndag 14/4 kl21:Tänd ett ljus i era fönster för Engla ikväll
Tragiskt, hemskt, sorgligt, ledsamt:(
Mina tankar går till familjen och nära

Inga kommentarer: