lördag, april 19, 2008

Ännu en solig dag=)

Vilket härligt väder det är ute, visserligen en aningen kallare i luften idag jämfört med andra dagara, men iaf..vårkänslor på ingång!=)

Idag har jag fikat med Lina, trevligt! Long time no see, se vi sågs senast..så det var skoj. Och tiden går fort, för fort, men så bra att vi hinner ses lite mera ikväll igen...måste ju hinna med att vara lite social då man ändå är hemma...kommer inte bli så ofta framöver har jag en känsla av. Vi kör ju igång snart med lite renovering å sånt där...imorrn åker jag söderut igen...=) Ska bli skönt det...men ändå dumt att dagarna härhemma gått så snabbt...nåväl..det kommer fler tåg...eller hur?

Just det ja, det var ju c-uppsatsen som jag skulle pyssla med nu inte blogga..men det är precis som om allt annat är roligare än c-uppsatsen just nu...den får jag roa mig med på bussresan ner imorrn..har ju 7 timmar på mig att knåpa ihop lite sidor på...borde ju funka..

Oj oj, mamma håller på att klippa markus, undrar hur det går? Måste gå ner å kika...:P

Ha de gott!

Kram!

1 kommentar:

Lina sa...

hahaha så det blev bloggande istället för c-uppsats? Det var supermysigt att fika med dig!!! kände hur längesen det var vi hann ses, lite mer än i förbifarten på bussen. men som sagt, det går fler tåg :D kramar!!