fredag, april 18, 2008

Wake up alarm..

...min bror måste nog vara den tröttaste av tröttast om mornarna, han har ställt sin väckarklocka att ringa strax före sju, men han hör inte att den lever om utan sover bara vidare, trots att den ligger nästan vid ansiktet på han. Jag förstår inte hur han kan, alarmljudet på väckarklockor är det mest värsta ljud jag vet, det hörs ju såväl så man gärna stänger av det illa kvickt, men inte han inte..han väcker alla andra inklusive katterna med hans väckarklocka på morgonen...SUCK säger jag som är hemma och hälsar på några dagar, men men man kommer ju upp i tid på morgonen iaf=)
Som sagt, jag är hemhemma , kom i onsdags, åker igen på söndag. Blixtvisit jag vet men det bara blev så, kommer ju fler gånger=)
Idag är det Farfars begravning, känns lite jobbigt men den blir nog fin, och nu får farfar förenas med farmor igen däruppe...

Annars är det mest skrivande och c-uppsats som gäller...har nog aldrig suttit såhär många timmar i sträck vid en dator som jag gjort senaste veckan, och jag vet inte heller om det jag lyckats skriva ner är bra eller dåligt, vissa delar känns verkligen som flum, medan andra delar känns klockrena, men ser man på helheten så är det inte relaterat till syftet så värst mycke..suuck! Tror nog syftet kommer korrigeras lite så småningom efter jag gjort analysen av intervjuerna också...typ nästa vecka..

Näe om jag skulle ta och skriva lite till innan det är dags att börja göra sig iordning då..

Ha de gott vänner!

Kram

Inga kommentarer: