fredag, april 11, 2008

Tjing!

Såg att jag om några inlägg passerat 200gränsen...vad de nu ska betyda? bloggar lite eller mycket? Jaja, något för intresseklubben att anteckna=)

Idag är det fredag, lite sol och lite moln om vartannat. Ja iofs är det bara morgon ännu, eller förmiddag, men dagen ser ut att kunna bli bra med sol. Kanske en liten löprunda senare idag? Efter att jag städat och donat här...vi får se. Just det jag, jag ska ju skriva på c-uppsatsen också. Det är konstigt vad lätt man glömmer bort saker som är lite halvdryga att göra...hmm..

I eftermiddag kommer mamma å co ner med lite av mina grejjor som ska till den nya lägenheten. Så de är ute på minisemester ända ner hit..hihi. Det ska dock bli spännande att se om vägbeskrivningen från eniro som jag gav dem hjälper...Man vet ju aldrig, för att se till mig själv så skulle jag aldrig hitta även fast jag hade karta...:P Men mamma har nog lite mera koll på sveriges atlas..=)

Just det, igår köptes golv till köket, det blir svart klinker..mycket fint=) Så nu är vi på inköpsgång med massa saker...först köksdelar och vitvaror. Imorse var vi på banken och fixade lite och på tisdag är det den slutgiltiga kontraktsskrivningen på lägenheten, sedan är den våran på riktigt=) Jippie!

Idag fyller världens bästa Emma år också och inte är jag hemma och grattar henne...typiskt!Grattis i massor vännen, hoppas dagen blir superbra!!

Nu ska jag äta lite frukost, har faktiskt blivit frisk från min så kallade magsjuka nu...nu är jag fit for fight igen..bra va??=)

Ha en trevlig helg allesammans!

Kram!

1 kommentar:

Anonym sa...

tack så mycket!
låter läckert me svart klinkers :)i sommar kommer ja ner o spanar in det =)
kram kram