torsdag, november 26, 2009

Julbord!

..nu ikväll har jag ätit det första julbordet för i år, och december har inte ens börjat, går emot mina principer att äta eller dricka något som har med jul att göra före 1 december. Fast i år spricker nog allt det, för på söndag ska vi julbaka och dricka glögg, plus att det är första advent...:P Så ihelgen blir det till att dra fram alla ljusstakarna och lite julpynt...å så får det gärna komma lite snö också, det skulle vara en perfekt första advent.

Och snart kommer julstressen för vissa...för min del handlar det mest om att komma på vad jag ska köpa till nära och kära, jag tycker det är lika svårt varje år. Det kanske är lite stress i det trots att jag inte känner mig ett dugg stressad av det utan blir mest bara less av att gå in och ut i affärer utan att hitta några bra julklappar...

Nog om julen...nu ska jag ta mig lite kvällsfika och sedan är det väl dags att krypa till sängs..imorrn är det fredag igen, vart tar veckorna vägen?

Inga kommentarer: