torsdag, november 19, 2009

Träning!

..jo minsann, nu har jag kommit igång med min träning! Det känns verkligen helt superbra! Åh vad härligt det är också, nästan så jag hade glömt bort det:) Annars är allt på topp, ja förutom vädret då , det visar sig från sin lite mindre bra sida måste jag säga. Men men, det är väl såhär det ska va just nu...eller?? Lite snö hade inte vart helt fel.

Jag och en kompis ska se Takida nästa helg på Hovet! Det ser jag fram emot, ska bli så roligt. Enligt recensionerna från Umeå så verkar de grymt bra, vi får väl se. Jag har dock inte hört deras nya album ännu, men det får väl bli premiär nästa lördag om inte annat!=)

Jag håller på att baka ett bröd som är hur gott som helst, innehåller linfrön, solrosfrön, aprikoser, äpple med mera. Det är supergott kan jag intyga!

Oj, kasnke måste kolla till brödet...

1 kommentar:

Emelie sa...

Hej milla! Va roligt att du verkar trivas så bra på nya jobbet! Jag kan bara hålla med om vädret. Skittråkigt! Tur vi får göra en utflykt snart och göra´t lite roligare :D Då spelar ju vädret ingen roll :D hihi. Sköt om dig o så hörs vi snart igen! Ps - fasen va dutkig du är som bakar bröd :) Tokbra ju! Då vet man vad som är i - inga konserveringsmedel och skit. Bra jobbat:D! KRamis!