söndag, november 15, 2009

Regn regn regn

..så roligt väder har vi haft ihelgen. Men men det är ju den tiden på året nu. Jag har haft en bra helg ändå=)

I lördags var jag hos bästaste grannarna på sushi och spelkväll. Vi spelade Mariokart på Wii, så grymt roligt! Och vilken flashback jag fick från den tiden då lillebror hade Mariokart på Nintendo 64, grymt skoj! Det är ingen hemlighet att jag älskar bilspel mest av allt då det kommer till Tvspel:). Dock var det en aningens svårare att spela det på Wii..men men övning ger färdighet.

Jag funderar på att pyssla med pärlor, men jag vet inte vad jag vill göra, ett i-landsproblem, jag vet, men ändå. Kanske borde jag baka det goda brödet jag gjorde förra helgen, eller ska jag kanske slänga mig i soffan och slötitta på TV istället? Nåväl det ordnar sig...;)

Inga kommentarer: