tisdag, december 01, 2009

1 december!

..innebär att julkalendern börjar idag, vilket jag tänkt se. Det innebär också att snart är det jul och tomtar kommer fram. Det är mysigt! Dock saknas snön..men men fick iaf en liten julkänsla i söndags då vi och några kompisar bakade lussekatter och pepparkakor och lite julgodis. Nu är det bara knäcken kvar, det får bli närmare jul tror jag...

I lördags var jag och AT på Hovet och såg Takida, grymt! De var riktigt bra live och vilken utstrålning sångaren har. Jag är supernöjd över kvällen, den var riktigt bra. Bra låtar också, nya som gamla, precis som det ska vara. Nu bär jag lite sugen på att köpa Takidas nya album, kanske kan önska mig den i julklapp.=)

En ny vecka har startat, fullt med jobb och träning,..men ikväll tror jag faktiskt att jag ska ta och baka lite bröd igen, uppskattades av mannen i huset så. Han är den enda som äter frukost av oss...då kan han få lite hembakt nyttigt bröd;)
Kanske borde sätta igång med det nu, eftersom brödet ska vara inne i ugnen i en timma...;)
Man får inte ha bråttom då man ska göra brödet...;)

Inga kommentarer: