måndag, november 02, 2009

Blåsigt värre

..blåser tokigt mycket ute! Nästan så jag undrar på om jag blåser bort om jag går ut. Kanske borde jag ta med mig ett gäng ballonger så kanske jag kan flyga dit jag vill? Vad tror ni om det? Skulle iallafall vara rätt häftigt om det funkade, dock lite svårt att styra med ballonger.

I lördags hade vi städdag med föreningen, vilket resulterade i en massa lövkrattning. Känns inte som det blev nåt uppkrattat eftersom det nu blåst ner lika mycket igen, typiskt! Men det är ganska kul, man får träffa sina grannar som aldrig ser annars känns det som.

På kvällen hade vi kära grannarna R och S på besök och vi lagade till en tre rätters middag, mumsigt värre! Jag är så stolt över mig själv, lyckades få till en riktigt god pannacotta!=) Lade vit choklad och äkta vaniljstång i, det blev smaskens!=)

Igår gjorde vi inte så mycket, vandrade ner till stan en sväng, jag köpte mig ett par täckbyxor, nu ska jag bara bestämma mig om jag vill ha dem eller inte...har 14 dagar på mig. Lite velig är jag, ska prova mina gamla en gång till och se om de passar eller inte.

Idag ska jag försöka ta mig ut på en promenad, förkylningen sitter fortfarande i litegranna men är på bättringsvägen så snart snart kan jag börja träna igen.

Nog flum för idag...

Inga kommentarer: