torsdag, oktober 29, 2009

Krax krax

...Har haft första introt på jobbet, igår,, känns bra, mer intro nästa vecka. Det känns fortfarande helt superbra att ha fått mig ett jobb där jag kan trivas och utvecklas. Jag skriver inte mer ingående om jobbet, vill ni veta får ni veta det privat så att säga. Idag har jag jobbat på korttidsboendet och det ska jag göra imorrn med, sista dagen då, iaf för ett tag framöver.

Jag har gått och lyckats bli förkyld också, lika bra att göra bort det nu, så kanske man klarar sig senare;). Det har inte vuxit ut nån knorr därbak ännu, så ingen svininfluensa här inte=)

Har bestämt mig nu för att efter förkylningen ta itu med träningen igen, både löpträningen och styrketräningen. Förhoppningsvis kommer jag igång med regelbunden träning igen, det behövs! Börjar bli lite förslappad och en riktigt latmask.

Nu ska jag göra lite nytta...

Inga kommentarer: