fredag, oktober 02, 2009

Härliga fredag

Var en konstig känsla att behöva klä sig varmt imorse för att cykla till jobbet, till och med fingervantar! Det märks att hösten kommit ioch att det är övergångsmånad till vintern nu. Vad snabbt det gått, det var ju nyss juni och sommar och varmt. Nåväl, nu är det snart jul igen=)

Känns skönt att det är helg trots att jag nyss tyckte det var det. Ihelgen får vi besök av min bästaste kompis Emelie och hennes B, superskoj! Och på söndag är det spelkväll som gäller hos familjen Olsen, mycket trevlig helg att se fram emot:) Hoppas det blir soligt också, så kanske jag kan bege mig ut och fota lite höstbilder. Eller försöka fota fina höstbilder, har inte riktigt lärt mig kameran, men men nångång ska jag väl lära mig.

Nu ska jag ta och läsa ut "Flickan som lekte med elden", otroligt spännande! Tror nästan jag måste se filmen sen också.

Inga kommentarer: