onsdag, oktober 07, 2009

Dagens I-landsproblem

..jag hade bestämt mig för att behålla min telefon eftersom den fungerar alldeles utmärkt och den har det jag vill ha, perfekt med andra ord! Men för några dar sen började den krångla, stänger av sig i tid och otid, först trodde jag det var batteriet som var glappt, men så var inte fallet. Nu stänger den av sig varannan minut, så om ni inte kommer fram till mig så kan det bero på det och inte för att jag inte vill prata med er;) Det är så typiskt att den ska börja ge upp, iofs är den 3 år gammal men ändå.

Så det vart ett snabbt övervägande och ombudgeterande, har jag nu beställt en ny telefon, nu hoppas jag den är minst lika bra som den gamla:) Den är lite plattare men annars ungefär samma funktioner.

Idag ska jag jobba ikväll, trevligt! Annars blir det en lugn dag fram tills dess, städa och plocka undan litegranna, för imorrn kommer Sandra, det blir roligt! Länge sen vi sågs...

Inga kommentarer: