onsdag, oktober 21, 2009

Onsdag

..Jag har varit ute på en promenad med en kompis nu på morgonkvisten, mycket härligt! Jag har kommit fram till att det är rätt skönt att gå på morgonen trots att det är jobbigt att ta sig ur sängen. Sedan har man hela dagen kvar, det är bra.

Jag får även lite motion, det har det varit dåligt med på slutet. Måste ta tag i löpningen också, ska nog göra upp ett träningsschema, så kan jag inte backa ur. Jag måste nog ta itu med träningen på Curves också, uj uj vilken latmask jag har varit. Ändring på det! Jag saknar spinning, ska försöka leta rätt på nåt ställe som har spinning som jag kan pyssla med i vinter då det inte går att springa lika mycket.

Idag ska jag iväg på hemligt uppdrag, så det kanske är dags att förbereda sig för det nu...

Vi hörs!

1 kommentar:

Camilla sa...

Åh vad duktig du är! Jag sku också vilja orka kliva upp på morgonen å gå ut med lilleman å andas frisk luft å njuta..men jag tycker ju att det är så varmt å gott under täckena..ska ta mig en ny funderare när lillen slutat äta på nätterna..