söndag, augusti 30, 2009

Resultat

från Tjejmilen 2009 blev 57.15 minuter, jag är nöjd! Förbättrade litegrann från Midnattsloppet iallafall. Det var ett lite jobbigt lopp genom att det var så otroligt många som sprang det, första 2 km gick lite för långsamt. Jag blev mer och mer irriterad över de som gick mitt i vägen och blockerade, men men det ordnade sig lite iallafall... Jag kommer nog inte springa tjejmilen igen om jag säger så, alldeles för ostrukturerat och för mycke folk helt enkelt;) Fredriks syster sprang också, så vi hade en liten hejaklack med oss=)

Nu är siktet inställt på Bellmanstafetten nästa helg och sen blir det inget lopp förräns i oktober tror jag, hinner jag med lite träning:) Det är riktigt kul att springa=) Synd nog så har träningen på Curves kommit i andra nästan tredje hand, men den ska återupptas nu till veckan.

Ikväll, snart, ska vi äta lite kräftor som blev över från gårdagens kräftskiva, mums!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det händer ju att jag är nere i stholm, nu när lilleman finns i mitt liv kanske det inte händer lika ofta men rätt vad det är kan vi ses där =)
Å nu har du ju faktiskt den erfarenheten av att ha sprungit tjejmilen! det är inte dåligt det!
/Sylvatica.blogg.se