fredag, augusti 21, 2009

Sommaren 2009, del 2

Fortsättning på min sommar:)

I början på juli åkte vi hem till övik på semester 1 vecka. Vi vandrade upp till Slåtterdalsskrevan, mamma och jag på väg upp dit.

Fikapaus när vi var framme på toppen, det vart brant på slutet.

Slåtterdalsskrevan sedd uppifrån
Fredrik och mamma i själva skrevan, man kan gå igenom den, mäktigt!

Jag tittar fram bakom en stor sten i slåtterdalsskrevan

Vädermässigt inte bra dag att bege sig ut till skeppsmal för att titta på fyren och havet, men vi åkte ändå. Inte så många bilder tagna genom att det var så disigt.

En solig dag åkte mamma, palle. jag och Fredrik ut till Bönhamn och fikade, mycket trevligt. En bit att åka men väl värt det.

Många båtar hade lagt till i Bönhamn

Jo,lillebror va hemma han, inte så pigg på att följa med på saker, för det är ju så jobbigt;)

Sen hann jag ävem med att busa och mysa med Simba och Baggis=)

Baggis förbereder sig för att springa iväg

Baggis vart lite less på att bli fotad,visar han med blicken...

Grannens farstu är alltid rolig att ligga och kivas på i solen..

Trött Baggis

En middag med gamla goa vänner hanns med också, dock inga foton från den kvällen, men det var mysigt! Det var våran semester hemma hos mamma och co..

Inga kommentarer: