torsdag, augusti 27, 2009

Tjejmilen

..närmar sig med stormsteg, det känns kul=) Jag och fredrik var ute och sprang igår, dock bara 5km, men det gick bra, dock inte nöjden med tiden, men men. Jag försökte hänga med Fredrik i hans rasande fart vilket resulterade i att efter ungefär 2-3 km blev jag lite trötter i benen och vart tvungen att släppa, men men, kämpade mig på sista biten ändå. Undrar just hur det ska gå på söndag?? jag vet faktiskt inte...

Nästa helg ska jag visst va med i en stafett, Bellmanstafetten, ska springa med Fredriks jobbarkompisar, det kan ju bli spännande:P 5km är det man ska springa, så fort man bara kan..oj ojoj!=) Ska bli en ganska stor uutmaning för lilla mig...

Idag ska jag jobba kväll...och det känns mest som att jag sitter och väntar på att få åka till jobbet, för jag hinner inte börja med något, för jag hinner inte avsluta det innan jag måste cykla iväg. Eller så är jag bara en latmask:P

Jag lånade lite böcker häromdan om pärlor och inspiration till att göra egna smycken, så nu snart när tid finnes så ska jag sätta mig ner och pyssla med pärlor. Det är så roligt även fast det ibland kan vara ett pillergöra.

1 kommentar:

Esmeralda sa...

Härligt! Alltid skoj att sätta sig och pyssla lite. Tiden är problemet bara ;)