måndag, augusti 10, 2009

Åter en ny vecka..

Och som vanligt tycker jag veckorna går väldigt snabbt, de liksom bara svischar förbi. Nåväl, nu är allt tillbaka i ordning, Fredrik har börjat jobba och allt är som det ska=).

Ihelgen så gjorde vi inte så mycke, mer än att övernatta i en stuga med några kompisar en natt och sen tog vi det mest lugnt. Jag jobbade dubbelpass igår, det gick rätt så bra. Ganska trött då jag kom hem, men det är som det ska vara.

På schemat idag står en löptur, sedan iväg till jobbet för att jobba kväll. Sedan är jag ledig 2 dagar, än så länge, man vet ju aldrig. Jag måste in till Stockholm nån av mina lediga dagar för att hämta ut starttröja och chip till Midnattsloppet som är på lördag. Jag längtar massor, ser fram emot det. Visserligen känner jag att jag borde ha behövt springa mera än vad jag gjort i sommar men vi får se hur dte blir, målet som vanligt är under en timma. Jag ska bara klara det!!

Näe, nu kanske jag måste dra på mig träningskläderna och bege mig ut på en löptur om jag ska hinna med jobbet sen;)

1 kommentar:

Anonym sa...

ja det är skrämmande vad tiden går fort. 7 veckor å redan str 62 i kläder! som han nästan håller på växa ur haha..
håller tummarna att du ska klara midnattsloppet under en timma..men det gör du garanterat! du verkar btw ha haft en rätt hyffsad sommar! =)=) /sylvatica.blogg.se