tisdag, augusti 04, 2009

Going Insane..

Igår var vi på Gröna Lund med några kompisar. Strålande bra väder och massor skoj. Vi skaffade oss åkband och åkte en massa olika attraktioner. Bland annat provade vi på den nya attraktionen, Insane, och nog kan man kalla det Insane alltid. Usch så ruskigt det var, jag åkte det en gång och det räcker gott och väl för min del. Visserligen blundade jag mest hele vägen men ändå. Sedan åkte vi Kvasten, lite mildare variant av berg och dalbana, berg ocg dalbanan åkte vi självklart också. Sedan testade jag mina gränser genom att åka Katapulten, det var lite läskigt. Det gick bra att skjutas upp men när jag insåg att man skulle ner ungefär lika som Fritt fall blev det läskigt!=) Jag har nog lite respekt för höjder ändå;)

Vi spelade litegranna också, där man kunde vinna gosedjur, och jag vann högsta vinsten och fick en Pingu, eller Pinga som den tjejpingun heter=) Sedan spelade jag på chokladhjulet och vann 2 kg toblerone=) Det var nog min turdag igår:) Har aldrig vunnit på sånt förr.

Annars är det bara bra, Midnattsloppet närmar sig ännu mera och jag längtar massor=)
Just det, renovering av lägenhet är återupptagen, det som renoveras nu är två av hallarna:)

2 kommentarer:

Anonym sa...

aahh..köpte du inga trisslotter??
å gick ni spökhuset? älskar spökhuset om man inte har småbarn i samma grupp så dom vågar skrämmas ordentligt..//Camilla
/ sylvatica.blogg.se

Anonym sa...

mums med choklad!!!!