torsdag, juli 30, 2009

Bad!

Här badas det för fullt, i princip varje kväll den här veckan, härligt! Det har inte vart tokfint väder, men varmt i vattnet, så härligt! Nu har jag nog tagit igen för förra sommarens icke badande=) Jag fick änteligen använda min snorkel och min cyklop som jag köpte förra året. Dock är det kanske inte så skoj fiskar att titta på här i sverige, men det är kul att dyka och greja. Nästan så att jag blir sugen på att ta dykarcertifikat, men vi får se.

Jag jobbar på, har jobbarhelg nu, känns sådär. Men men, har dagpass lördag och söndag så det känns bra, har man kvällarna fria och eftermiddagarna. Semestern var välbehövlig känner jag, synd bara att den gick så fort men roligt hade jag!=)

Den här veckan är jag kattvakt åt 2 katter som är gosigast i världen, deras husse och matte har flytt den svenska sommaren för en vecka, lyckosar! Katterna är världens gosigaste, just nu då det är ensamma under natten så är det extra keliga, märks att det är ensamma hemma,men det är så lydiga så. Inget nerrivet och inget förstört, vilket inte mina katter klarade av när de var innekatter, de härjade hejvilt överallt.

Det slog mig igår att det snart är dags för Midnattsloppet, bara 2 veckor kvar, hjälp! Har latat till mig under semestern, usch! Så nu är det lite extra träning som gäller, sen får vi se hur det går, målet är under 58 minuter, har några lopp att försöka nå det målet.=)

Nu lite TV, sen sängen

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh va härligt med en massa bad!! Alltså, jag lever i en värld där jag tänker att det är sjukt härligt att bada, men när det väl kommer till kritan är jag en stor badkruka haha