fredag, juni 05, 2009

Kolarbyn

Imorgon (lördag) bär det av till Kolarbyn, för en natts övernattning i skogen i en kolarkoja med vedeldad kamin, ser jag fram emot. Lite fiske och trevligt sällskap ska bli helt helt underbart=). Fast man får nog packa ner lite varma kläder för varmt verkar det inte ska bli ihelgen, typiskt! Men det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder! Eller hur?=)

Annars är det bara bra, ska snart cykla iväg till jobbet för ett kvällspass, mitt första pass denna vecka, vilken soft vecka, dock lite trist när det bara varit grått och trist, men men har hunnit med massor av saker i lägenheten istället. Det är bra att kuna göra någon nytta då man är ledig. Veckan har bestått av löpträning och träning på Curves. Det är nu dags att köra lite hårdare med löpträningen lägga på en växel till..det känns bra än s¨länge men bättre kan jag!=)

Jag återkommer med en återkoppling på Kolarbynäventyret.

på min önskelista står nu:
  • lite sol, inget regn
  • lite värme, ingen kyla
  • en trevlig helg helt enkelt!!=)

1 kommentar:

Sandra sa...

Håller tummarna för fint väder!

Önskar er en riktigt trevlig helg!

KRAM!