måndag, juni 22, 2009

Åter till verkligheten

..efter en härlig midsommarhelg i Vemdalen! Vädret visade inte sin bästa sida, men kul hade vi ändå=). Det blev lite vandring på ett berg, en tur in till Björnrike och vandring längs en stig som kallas Naturstigen. Dock hade jag väldigt dåliga skor, joggingskor som släppte in vatten, men men jag har aldrig riktigt behövt ha ordentliga skor. Men känner nu att det kan vara dags att inhandla ett par vattenavvisande skor, det kan vara bra att ha.

Vi har ätit gott och massa onyttigt, men det är vad man gör under en midsommarhelg:) Jag har även, hör och häpna, bastat 2 ggr under denna helg. Det måste vara något slags rekord för min del=). Annars bara tagit det lugnt och haft det mysigt! Som vanligt så passade solen på att komma fram när vi skulle till att åka från Vemdalen i söndags, men bättre det än att köra i hällregn som vi gjorde på vägen upp i torsdags.

Nu är man åter till verkligheten och jobbandet. Vecka 29 åker vi norrut igen så se upp alla övikskompisar ,med omnejd, då blir ni våldgästade=)

Bilder från senaste helgernas äventyr kommer att komma upp här när tid finnes...just nu är det mycke annat som prioriteras...hav tålamod!=)

Näe, nu åter till tvättandet samtidigt som jag kikar på skaljackor och annat bra, men det är dyrt!

1 kommentar:

Lina sa...

varmt välkomna!!!