fredag, juni 12, 2009

Helg

Jag utlovade bilder idag på mig före och efter klippning, men det blir inget av det idag, har inte hunnit fixa med sånt ännu. Så ni får hålla er till tåls:) Dock är det ingen extreme makeover direkt, utan mest att jag nu har ljusa slingor i håret istället för alldeles mörkbrunt, men lite skillnad är det iaf. Jag är nöjd med med klippningen och slingningen, känns skönt att vara lite ljushårig nu under sommaren.

I skrivandets stund sitter jag och väntar på att få åka och hämta Fredrik på flygplatsen, han kommer ikväll. Skoj!=)
Vi ska på bröllop imorgon och det ska bli superskoj, hoppas bara Fredrik kom ihåg systemkameran så vi kan knäppa en massa fina kort på brudparet och vigseln. Solen har visat sig lite nu ikväll och det har spruckit, så förhoppningsvis blir det en fin dag imorgon=) Det blir en fin dag oavsett väder ju!=)

Ha en trevlig helg allihopa, så skrivs vi på söndag igen=)

Inga kommentarer: