söndag, januari 27, 2008

25..

..ja så mycket har jag fyllt idag! Nu är jag halvvägs till femtio..*hihi* Dagen har vart riktigt bra, mycke tårta och trevligt sällskap=) Det var min bästa födelsedag so far.superskoj!=) Hela helgen har vart riktigt bra, Fredrik har vart häruppe och hälsat på, helgen har vart intensiv men mysig och rolig! Fredagen tillbringade vi med Sparris, Daniel och några till...Sparris fyllde år i torsdags och hade kalas i fredags så då var vi bjudna dit..det var roligt!=) Tack för det! Lördagen var lugn och innebar middag hemma hos mamma å co, plus tårtbakande inför födelsedagen idag, lyckades riktigt bra, *stolt* Och söndagen har vart helt superduper bra! Fina presenter, goda tårtor, och som sagt trevligt sällskap=)

Och vet ni en annan sak? Jag går runt och är en massa glad hela tiden, allt känns så bra, allt rullar på!=) Det är en grymt härlig känsla måste jag säga...Wieeee!

Nu är det tillbaks till verkligheten som gäller och skola och plugg, men det är nog inga problem, bara till att bita ihop och köra på. På ett eller annat vis löser det sig, mitt största problem är att få till syftet till uppsatsen riktigt bra, men jag filar på det.

Nä nu ska jag ta och kika lite TV och sedan kanske plugga litegranna, vi får se:)

Over and out!

Inga kommentarer: