måndag, januari 21, 2008

Jippie!

..jag klarade omtentan från ledarskapskursen, det känns otroligt bra, kan jag lägga den bakom mig!=)
Nu är det bara att plugga det sista och sen är de c-uppsats som gäller, vad tiden går fort---oj oj. Men ämne för c-uppsatsen har jag iaf kommit på, nu gäller det bara klura på vad syftet skall bli, på torsdag ska vi ha ett seminarium där syfte ska diskuteras. Just det, började ny kurs idag, den verkar bra.iaf vad Sandra berättat, ngt slags förberedande infr c-uppsatsen. Så det blir nog bra!

Idag har jag flyttat, dock tillfälligt, är ju kattvakt åt Emmas katter nu medan hon är i Sollefteå på praktik i 8 veckor, så nu bor jag I emmas lgh i nån vecka sen flyttar hennes katter in hos mej resten av tiden. Så ligger det till...
Jag har lyckats bli förkyld igen..*suuck* m,ed lika dålig tajming som alltid. hade ju tänkt träna massor i veckan...å sen vill jag helst vara frisk till helgen...hoppas på det!

Å vet ni vad?? Ihelgen fick jag spela Couronne, som jag saknat det spelet=) Har ju vart nere hos pojkvännen ihelgen å hans föräldrar har couronne, det var så roligt!!=) Dock gici det inte så bra för lilla ja, men jag skyller det på att jag är lite ringrostig;) Men skoj var det iaf=)

Nu ska jag kolla igenom lite kurslitteratur och förbereda lite läsning inför imorrn, ja ni läste rätt, ska ta en pluggdag imorrn...ska även försöka klura på ett superbra syfte som varken är för brett eller för avgränsat eller för lite eller för mycket....hmm...blir spännande att se hur det går...

Over and out

3 kommentarer:

Anonym sa...

Stackare med förkylningen...jag har också dragit på mej nått...Går runt å stjäl hushållspapper av kunderna hela dagarna...haha! Krya på dej! Kram

Anonym sa...

grattis! va bra att du klarade den :)

Anonym sa...

Hej Camilla!
Och grattis i förskott får jag lov och säga. Om du inte visste det, så har din mor inbjudit oss, jag och Johnny, till ditt kalas så att vi ska få se honom.... *skrattar* Stackarn. Men du kan vara lugn, tyvärr blir det inte så. Vi ska på dop bland annat. Men sätt gärna in ett kort på honom... hehe. Ha det så bra!
Sofia