fredag, januari 11, 2008

Jajjebox...

...nog lyckades jag dra lotten som gjorde att jag vart tvungen att redovisa idag, nervöst var det men jag överlevde..säger som Sandra, det känns riktigt bra efteråt trots att jag inte är riktigt nöjd med framförandet..men men nu är det gjort, det känns bra!!=) NU är det bara omtentan kvar imorrn sen är min mardrömsvecka över...*längtar*

Imorrnkväll, ska jag å emma å camilla och några till bowla, det ska bli skoj, det ser jag fram emot. Och kameran får inte glömmas, måste ju förevigas....kan ju inte direkt påstå att jag är nån stjärna på bowling, men huvudsaken man har skoj, eller hur??

Nu till en annan sak innan jag återgår till tentapluggandet, var är all snö? Den kommer ju lika fort som den försvinner *typiskt*

Nåväl åter till pluggandet eller sista rycket av pluggandet...bara en sista genomgång....sen får de vara nog...!

Over and out

1 kommentar:

Anonym sa...

Kusin....Snön finns här uppe i Vännäs =) De snöade i förr går, och natten till igår, och snön är kvar efter som de är -5grader idag... =)

KRAM