söndag, januari 13, 2008

4 strikar i rad...!

..det ni!=) Det lyckades jag med igår då vi bowlade. Dock måste jag nog säga att det var mer tur än skicklighet, men de va skojjigt! Eller rättare sagt bowling är skoj, och så var det discibowling dessutom, eller partybowling som de så fint kallade det. Så det var bra musik och vi hade riktigt skoj! Det må vi göra om, eller hur Emma?=) Va ju upp och gjorde omtentan i Umeå igår, jag hoppas på godkänt iaf, annars vet jag inte va jag ska ta mig till, sen hem å göra sig klar för middag och bowling med tjejerna...lördagen avslutades bra och mardrömsveckan var över, känns så skönt! Nu är det BARA hemtenta och grupparbete kvar....men det känns ganska lugnt...så de blir nog bra!

Och vet ni, igår kom en massa massa snö...*glad* Äntligen, som jag väntat...och längtat...hoppas bara den får stanna kvar en stund nu...

Idag har jag städat min lägenhet, har ju flyttat "hem" igen till mig själv, och så skönt det var, men det är väldigt tyst och tomt här, men ändå skönt! Skönt att få sova i sin egen säng igen...stor skillnad jämfört med att ha legat i en bäddsoffa i 3 månader....=) Tanken var ju att jag skulle skriva på min hemtenta, men jag började städa och har man väl börjat städa så kan man inte sluta, mne nu är lgh ren och fin iaf. Sedan blev jag bjuden på middag hos min snällaste Emma, mysigt! plus att jag samtidigt fick instruktioner om hur hennes katter vill ha saker å ting, ska ju nämligen vara kattvakt i 8 veckor alldeles snart, medans Emma är på praktik i Sollefteå.
Nåväl, det ha inte blivit så mycke hemtenta skrivet för mig ännu, men får ta det imorrn, det ordnar sig...

Imorrn är det ny vecka vilket innebär nya tag och nya möjligheter=)

Over and out!

1 kommentar:

Anonym sa...

klart vi ska göra om det... dom ha bowlinghall i solle.. kom dit ;)