torsdag, januari 10, 2008

lottad eller inte?

..det är frågan! Imorgon är det dags för föreläsning, kanske...min grupp eller vi som haft samma kapitel ur boken som ska redovisa imorrn, dock är det ingen som vet vem det blir, lottning som hgäller! Idag redovisade 2 stycke, det vart Sandra som redovisade första delen ur boken och hon gjorde det grymt bra=) sedan var det Davids tur att stå där framme å redovisa och han gjorde det riktigt bra också...=)
Så jag är lagomt nervös inför imorrn, jag vill verkligen inte stå där framme och redovisa i 45 minuter, ja jag vet att det är bra träning och att jag nångång kommer att måsta göra det i mitt framtida yrke, men just nu känns det som jag inte riktigt har koll på vad jag ska föreläsa om....men ja 25% chans att man måste...så vi få väl se....och en förkylning har jag lyckats dra på mig också..yey! Men men, bara till att bita ihop...

The question still remains, lottad eller inte??

Inga kommentarer: