fredag, januari 18, 2008

Heeeeeeelg!!

..och det känns riktigt bra! Hemtentan är skriven och postad, nu är det inge mer plugg på några dagar känns bra! =)


Trots att jag vart ute och sprungit idag (duktigt va?=)) så är jag lika rastlös som innan...mycke märkligt. Men det är bara ett tecken på att jag bör träna ännu mera än vad jag gör nu, så det blir veckans mål och utmaning,,,men det ska nog inte va så svårt! Med den här vintern, där snön knappt hinner landa förrns den försvinner så är de inga problem att vara ute och springa, men å andra sidan vad har hindrat mig förr pga av vädret?? Näe, dags för lite hårdare träning!!


Annars då?

Jovars, har inget att klaga på direkt. Det är bara bra, det mesta rullar på framåt, ibland lite för fort, men tiden går fort när man har kul sägs det, och det stämmer nog alldeles utmärkt. Men ibland önskar jag den kunde gå lite mindre fort då man har kul...Vars tar tiden vägen egentligen?? Fast egentligen är det ju bara en själv som bestämmer över sin egen tid och hur man väljer att använda den.....nåväl nu är de nog bäst att avsluta innnan det blir alldelens för djupt..


Önskar er alla en Trevlig helg, avslutar med en bild på mina favvotjejer=)

1 kommentar:

Anonym sa...

va fiin vi e på den bilden hihi. ni ser ju ut som man ska tycka de e roligt me bowling haha, medan jag vet att man ska se hård o brutal ut ;)