fredag, februari 01, 2008

Tjing!

..jo jag lever! Bara det att bloggen inte hunnits med att uppdateras sen förra helgen då jag fyllde år, men nu så=) och nu råkar det vara helg igen, men jag tänker minsann inte ta helg. Helgen för mig innebär en massa plugg och forskningsplanskrivande..men det är självvalt, och så länge jag har ett flow i pluggandet så flyter det på, vilket jag har just nu och det är ju dumt att sluta då, eller hur?=)
Syftet till c-uppsatsen är i princip klart vilket innebär att jag börja tokskriva på min forskningsplan. Enda kruxet är att jag vill helst vara mittemellan kvalitativ och kvantitativ metod, men det går ju inte...nåväl det löser sig väl som allt annat=)

Annars är det bara bra, mycket skola som kretsar i mitt huvud nu, och vad som händer efter, jobbsökande etc. Btw, så ska jag söka 2 jobb nu bara för att se hur låmngt man kommer och vidare för att få ett CVklart och komma igång med jobbsökandet,,,börjar som bli dags nu snart, trots att det kan tyckas tidigt ännu..men tiden går fort...

Jag har en fråga: Vars är vinterna och all snö? Idag regnar det ju bort, igen, som så många ggr förr denna vinter...*suuuck* Lite avis är jag på Fredrik som är i Bruksvallarna eller var de nu var och åker slalom.....verkar finnas mycke snö där.=)

Nåväl, nu ska jag se lite TV och ta de lugnt, det får vara färdigpluggat för idag...liten paus mpåste man få ha iaf?

Ha en trevlig allihop!=)

Over and out

1 kommentar:

Anonym sa...

Camilla, jag har ju svara på din fråga och du har ju själv sett bilderna på min blogg....Snön å vintern är här i Vännäs :D He va ett fint riktigt VINTER Rally idag..MUMS ;)

KRAM