fredag, augusti 03, 2007

Träning..

...vad är det? Nästan så jag börjar undra vad de är...riktigt legat på latsidan med de nu de senaste veckorna, dags att köra igång igen! Tänkte fara ut å springa nu ikväll, men känner att jag är lite för trötter för det...så det blir en soft hemmakväll framför TVn istället. Men imorrn slutar jag kl12 så då ska jag bege mig ut och springa minsann!! Ingen återvändo...
Till veckan är planen att återuppta styrketräningen också...ska bli ordentlig igen.

Nu idag är det precis en vecka kvar tills jag får "semester" eller kanske jag borde kalla det sommarlov eftersom jag fortfarande pluggar?? Nåväl, det känns bra...och egentligen är det bara 5 arbetspass kvar, allt som allt....härligt!=) Nu är det verkligen slutspurt=)

Annars då?
Mycket som händer nu, det mesta åt det positiva hållet...wieee!=) Ett bra avslut på den här sommaren, eller sommaren är inte slut ännu men ändå=)

Saker jag måste göra innan augusti är slut:
  • Fixa en ny bankdosa, så jag kan betala räkningar, vore ju dumt att få förseningsavgifter
  • Skapa e-legitimation och ansöka om studiemedel hos CSN, inte de roligaste, bli skyldig ännu mera pengar...
  • Dynor till mina köksstolar, ja , de ha jag tänkt sen jag köpte bordet å det x antal månader sedan, så nu är en deadline satt;)
  • Sätta upp tavlor i min lägenhet, är ju faktiskt 1 år sen jag flyttade in....
Var väl ungefär allt jag hade för denna gången....

Over and out

2 kommentarer:

Marie sa...

Ja jag har oxå en blogg nu... *ler* ganska kul faktiskt tycker jag... fast jag har ju bara haft den i några dar.... är allt bra med dig? jag jobbar och sliter jag... men men man får ju lön iaf...Kramar!!

Anonym sa...

Ja du, jag förstår dina träningstankar...jag promenar ca 4-6 ggr i veckan, men jag har fotfarande inte ökat rundan. Bara nångång, men som sagt de skulle vara bra om de var fler ggr. Måste verkligen komma på när jag ska komma ner..... Måste dessutom planera in en avskeds midda, en avskeds fest, samt träffa kompisar i stan. Å de känns verkligen som man bara lägger allt på framtiden... Men som sagt jag ska planera!
Kram kram kusin!