söndag, augusti 12, 2007

Leeeeedig!!

..ja nu så, är jag helledig från allt vad jobb heter i 3 veckor framåt. Känns så skönt men ändå känns de konstigt att inte måsta kliva upp tidigt imorrn bitti och pallra sig till jobbet. Och tråkigt att lämna alla goa arbetskamrater, trivs så bra på mitt sommarjobb=) Kanske var det här sista sommaren som jag jobbade där...vad vet jag vad jag gör nästa sommar? Då jag ha gått klart skolan och förhoppningsvis fått min examen, bor jag kvar här eller flyttar jag? Borde jag börja fundera på att skriva CV, ställa mig i bostadsköer i andra städer?? Hmm...näe, nu ska ja koppla bort allt som ha med skolan att göra och istället njuta av att vara ledig.

Vad som ligger närmast de som är inplanerat i mitt liv är Kubbyran på lördag, det ser jag fram emot, ska bli så kuligt!=) Till veckan blir det hårdträning inför detta, självklart går vi in för att vinna allt...haha. Kanske inte så seriösa är vi, men kul ska vi ha=)

Jag och Emma funderar starkt på att ta en sista minuten resa om en vecka, skulle vara skönt och komma bort en liten stund, så vi letar febrilt efter billiga resor...=)

Nu tänkte jag säga att jag måste lägga mig tidigt ikväll, men det behöver jag ju inte, jag är ju leeeedig nu, kan sova hur länge jag vill imorrn..wieee!=)

Over and out

Inga kommentarer: