söndag, augusti 05, 2007

Svensk sommar...

..på turne 2007! Ja precis så hette de evenemang jag va och kikade på igår. Mamma hade fått tag på gratisbiljetter, så det vart jag å mamma å co som for. De artister som uppträdde var Markus Fagervall, Marie Lindberg, Nisse Hellberg (han har spelat i Wilmer X) och The refreshments. Innan spektaklet börjat var jag skeptisk till att det skulle vara nå att se de dära, men såhär efteråt så är jag positivt överraskad. Marie Lindberg var först ut och skaran omkring scenen var inte stor, större var den då Markus Fagervall kom ut på scenen. Och det var där jag vart positivt överraskad, tycker han va lite halvrolig, bjöd lite på sig själv. Sist ut var The Refreshments och då visade sig den äldre skaran av beundrare, inte riktigt min stil men det ficl igång publiken med sin svängiga (?) musik. Det jag vet mest fascinerad över där var att nästan alla i bandet sjöng...

En bra kväll överlag tycker jag, skönt att komma bort från allt vad jobb heter ett tag...synd bara att inte vädret va soligare å varmare....men men
Sedan var det inte mycket folk där heller, mycket lite, vilket var synd, men verkar som folk är mätta på nå vis, sedan råkade Diggiloogrejjen va på fredagen, så de blir lite dyrt att kanske fara på konserter 2 dar i rad...

Annars då?
Bara bra, bara 3 pass kvar att jobba nu, tis, tors-fre, känns bra! Intressant för er att veta va? Hunne med en springtur ihelgen också, mycket härligt! Nu ska jag försöka ta itu med träningen på allvar, så imorrn, då jag är ledig så ska jag bege mig till gymmet och köra ett styrkepass. De första gångerna är alltid drygast, sen flyter det på...
Och en sak till, det blir en medverkan i kubbyran i år verkar det som...skoj skoj!!=) Anmälan imorrn...sen är det ingen återvändo..=)

Nä, nu tror jag bestämt att jag ska fortsätta se Beck, som om jag inte sett de förr..men alltid lika kul att se Gunvald och co...

Over and out

Inga kommentarer: