måndag, augusti 06, 2007

Monday...

...och jag fick en mindre kul start på den här dagen. Efter att ha jobbat dag hela helgen så såg jag fram emot att få sova ut, men fick jag det? NEJ! Klockan kvart över sju ringde det på dörren, det var vaktmästaren som ville byta ut mitt element i köket som läckte vatten. Det konstiga med det var att jag inte har gjort nån felanmälan på det. Elementet har läckt sen jag flyttade och jag har helt enkelt inte kommit mig för att göra nånting åt det, och nu löste det sig av sig själv, behändligt!=)

Efter det abrupta uppvaknadet så bestämde jag mig för att ge mig ut på en springtur och det var riktigt härligt=) Inte så farligt varmt och lugnt och skönt. Nu i efterhand var de tur att jag kom mig iväg imorse eftersom det vart en riktigt varm och solig sommardag idag=) Har sprungit på stan och shoppat lite med Emma, ätit glass i solen, gott!

Efter turen på stan, vart de nån timmas softande innan jag begav mig iväg till gymmet och körde ett styrkepass...riktigt härligt!=) Känns bra, för att vara första gången på väldigt länge nu, nästan så jag vart tvungen att damma av träningskortet...*smile*

Just det ja, nu har jag faktiskt vart på banken och fixat en ny dosa, så nu kan jag kontrollera mina pengar lite mer smidigare...via internet...hehe
Visst är jag duktig som efter många veckors surr om att jag måste fixa ny dosa äntligen kommit mig för att göra de? Känner mig ganska stolt...hade satt upp som mål att innan slutet av augusti, och jag lyckades..wieee!

En dålig start på dagen, men i övrigt har dagen varit helbra!=)
Nu är det kvällsfika som gäller sedan sängen, jobb imorrn!

Over and out!

Inga kommentarer: