måndag, augusti 13, 2007

Idag..

..borde jag ha:
  • Tvättat, så jag får lite rena kläder
  • Städat lägenheten, ser ut som ett bombnedslag här
  • Tränat, iofs inte dagen slut än, men det ser tungt ut för mej att komma iväg...
  • Svarat på ett mail, jag fick för alldeles frö länge sen
  • Gjort en lista över allt som måste va gjort innan augusti är slut
  • Ha kollat på kurslitteraturen för första kursen, kan ju va bra att vara ute i tid
  • Ha ringt till elgiganten och frågat när jag får tebakts min älskade telefon...gått snart 3 veckor sen ja lämnade in den...
Men inte har jag gjort nå av det, mest inte gjort nåt! Fått en hel dag att gå utan göra något vettigt...suuuck! Jag klev upp sent, åt frukost sent, suttit vid datorn och kollat sistaminutenresor och hämtat mamma från jobbet. Nåväl, få hoppas jag lyckas ta mig i kragen imorgon och får någonting gjort då istället, som till exempel att TVÄTTA, börjar bli lite halvt panik i klädväg...Hur kan man lyckas få en dag att gå utan ha gjort nå vettigt? Jag skyller på vädret...;)

Kanske borde fixa middag nu då? Sådär 6 timmar efter jag ätit frukost, lagom middagstid nudå, eller hur?=)

Ett sista ord:
"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns nå enkelt svar"

Inga kommentarer: