torsdag, augusti 09, 2007

Dörrgnissel...

..finns det något ljud som jag verkligen inte klarar av är de just dörrar som gnisslar då man öppnar eller stänger dem. Vissa dörrar in till de boendes rum på jobbet gnisslade en massa idag...huvvaligen! Värre än värst kändes de, men det kan ju iofs bero på andra orsaker..vad vet jag:P Knivar som skär på tallrikar är inte heller ett kul ljud, ger mig rysningar i hela kroppen...förstår inte varför just de ljuden ska vara så jobbiga för mitt lilla öra??

Igårkväll, var jag , Camilla och Emma, ute och åt, mycket gott! Och vilken trevlig kväll det vart sen, dock seent, men oj så kul det var!=) Det må vi göra om, eller hur Emma? =) Tungt att jobba idag bara, men det är smällar man får ta, då man inte har vett att lägga sig i tid....hehe

Nu är det bara en dag kvar på jobbet, sne är det sommarlov eller semester eller va man nu ska kalla det! Härligt!=) Å så finns en sista minuten resa i tankarna hos mig och Emma, v ska boka senast i slutet av nästa vecka, skoj=) Skönt att få komma bort från allt ett tag...och ladda om för skolstart senare i höst...Och en sak till som händer, Kubbyran nästa helg, vi ska va me å slåss om förstaplatsen...haha! Det ska bli skoj, så till veckan blir de till att läsa in sig på regler som gäller och öva lite....=)

Näe, nu är det kvällsfika å lite tv och sen sängen som gäller....upp å jobba kl7 imorrn, the last day for this summer....wieeee!

Over and out!

Inga kommentarer: