fredag, augusti 17, 2007

Omöjligt...

...hur kan vissa saker kännas helt omöjliga? Hur jag än vrider och vänder på det så blir det inte bra ändå.. Jag har haft en dag där jag hamnat i tänkarträsket ganska rejält och nu är jag verkligen långt därnere å gräver. Jag vill verkligen att det inte ska vara så omöjligt som det känns att det är nu, egentligen är det väl inte omöjligt men omständigheter runtikring gör det hela lite mer komplicerat...men jag vet vad jag skulle vilja, sen får vi se vad som händer...
Nåväl inte lönt att grotta ner sig nåmera nu, blir inte bättre av det skulle jag tro....

Nu till något roligare, Kubbyran går av stapeln imorrn, som jag nämnt i nån tidigare blogginlägg, och vi är taggade till tusen, eller nja, vi ska ha kul iaf=) Med Emma som lagledare kan det nog inte bli tråkigt, åch såklart så satsar vi på att vinna de där 10000kr som vinnande laget får..*skratt* Skämt å sido, vi åker dit för att ha skoj, spela för att de är roligt=) Så nu ni som inte har något för er imorrn, kan komma å hejja på vårt lag!=) I Sidensjö spelas kubbyran...några mil utanför Övik...tror jag....
På kvällen blir det grillning och utgång! Just det, fint väder ha ja beställt tills imorrn också...;)

Näe, tro va ja ska göra av denna fredagkväll? Kanske se en film? Ja , iaf blir de en kväll framför TV, kändes länge sen sist de va en lugn kväll för mig, men ändå tråkigt, är som van att de alltid är nå som händer...jaja nåväl...trevlig helg på er!
Återkommer på söndag, om hur kubbandet gick för oss, för er som är intresserade;)

Ett sista ord:
"Ingenting är omöjligt, vissa saker tar bara lite längre tid"
(ja, jag ha haft de förr, mne jag tycker de är så bra ordspråk=) )

2 kommentarer:

Anonym sa...

klart vi ska ha kul imorrn... det viktiga e int o vinna.. de viktiga e o inte förlora ;)

Anonym sa...

God dag kusin vitamin!!!
Tänkte jag skulle kolla in här och checka läget... så du ska till Turkiet, vad trevligt! Skulle inte vara helt fel. Hoppas ni får lite sol på er! Blir ju så klart lite konfunderad och nyfiken på vad det är du tänker på så mycket? Skolan, pojkar eller är det vävning kanske? (hoppet är ju det sista som sviker en avdankad textillärare... ;) )Vill du läsa om fler bildliga katastrofer rekommenderar jag Åses blogg... Ha det iallafall så härligt på semestern, och du, det finns ett liv efter skolan också.... Tjingeling!
Sofia