tisdag, februari 06, 2007

Vad ska jag äta till middag?

Är en fråga som jag ställer mig varje dag då det börjar närma sig middagstid, helt otroligt vilken dålig/brist på fantasi man har, kommer aldrig på något riktigt annorlunda än samma gamla vanliga..pasta, pasta och pasta! Börjar bli lite less, men jag är som lite otålig av mig också, de ska vara lättlagat, gå snabbt och vara gott. Där kan vi ju utesluta lasagne, pannkaka, fiskgratäng etcetera.....=) Så det blir pasta....Potatis är gott men tar hur lång tid som helst att koka,och fiskgratäng är gott och tar kanske inte mer än 20 minuter att tillaga men iallafall.....jag är lat!!!=) Och sen är jag ju själv, så det är inte lika skoj oh motiverande att göra till någon speciell maträtt....
Dock hittade jag en sida här på internet, den var riktigt bra faktiskt, både lite festligare mat och mer vardaglig mat, gooodes! Tasteline heter den, chek it out here!

Tillstånd för min dator, inlagd på datorsjukhuset: Kritiskt, återupplivningsförsök pågår!:P
På tal om datorn, Windows Vista har ju lanserats nu och min dator som förhoppningsvis återhämtar sig får jag om jag vill uppgradera gratis till Windows vista, men vill jag det eller vill jag inte? *i valet å kvalet*

Ett sista ord:
"Att våga är att vinna" (säkerligen haft me de förr, men tycker de är så himla bra)

1 kommentar:

Marcus sa...

Tjo!
Ett råd är att vänta med att uppdatera till Windows Vista tills dom fått ordning på ett antal brister. Vissa program verkar inte fungera i det nyas systemet t.ex. Hoppas allt är bra annars! Kolla min senaste blogg! Kramar