söndag, februari 04, 2007

Datorharv!

Ja just vad det är de! Tänkte föra över lite bilder från digitalkameran till datorn igår, så jag stoppade in USBkabeln i datorn, å pang bom så dog datorn, gick inte att starta den igen, min 1 månad gamla dator! Mycket märkligt, nog borde väl en dator klara av att man kopplar in en usbkontakt? Har ju funkat med mp3spelaren.....nåväl, alltid ska de vara nåt! Så nu har jag lämnat in min kära dator, får tillbaks den i slutet av februari, och jag lär få tillbaka den tom, tur att jag inte hunnit att he så mycket på den ännu, otur att alla mina föreläsningsanteckningar och seminarieuppgifter låg där, dock tur att ja hade hunnit skicka de till en klasskompis några dar innan=) Har börjat se ett mönster, alla saker som har med teknik att göra, strular för mig, är nog inte meningen att jag ska inneha något sådant...:P

Även lyckats dra på mig en förkylning, lika bra tajmat varje gång, *suuuck* Dock är man ju som mest mottaglig då det är mycke på gång....

Det är så fiiint väder ute, soligt å mysigt, jag vill ut och gå! Men håller mig inomhus så jag inte blir sjukare, skola imorrn....då måst ja vara frisk! kanske borde plugga lite nu då...=)

Ett sista ord:
"Jag kan om jag vill, jag vill om jag kan"

1 kommentar:

Anonym sa...

Tur du ha mej ;)