tisdag, februari 27, 2007

Utmanad

av Linda....här kommer utmaningen som ja lovade anta;)

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18 rad 4,vad står det där?
"Nej, gjorde du? Så spännande!"
Ur boken Nalle Puhs hörna


2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan,vad rör du vid?
En liten hög med artiklar som väntar på att få läsas

3. Vad såg du senast på tv?
Prison Break, väntan är över, de ha börjat igen..wiee=)

4. Utan att se efter gissa vad klockan är?
13:04? Oj så nära ja var....13.05 var den

5. Bortsett från datorn vad hör du just nu?
Röster utanför mitt fönster...

6. När du senast var ute vad gjorde du då?
Gick till tvättstugan och kollade tvättid

7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökning?
Kollade nyheterna...

8. Vad har du på dig nu?
Mina mysigaste mysbyxor och en grå myströja, kombinerad softar/pluggdag idag...

9. Drömde du något i natt? I så fall vad?
Ja, drömde att jag vart jagad och inte kunde ta mig nånvart

10. När skrattade du senast?
Imorse, åt en lite förvirrad kompis....som ja pratade i telifon me=)

11.Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Ehh, ingte än så länge, itanken är att det ska finnas tavlor där men inte då, kommer mig inte för att göra de, men jag ska...*smile*

12. Har du sett något konstigt på sista tiden?
Näe inget utöver de vanliga

13.Vad tycker du om den här utmaningen?

Vilket kämp..*skratt*

14. Vilken var den senaste film du såg?
Family in hiding tror jag den hette

15. Om du blev multimiljonär-vad skulle du köpa då?
Skulle köpa en stoooor lägenhet, med fin utsikt eller så skulle jag köpa ett hus vid havet...

16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om?
vissa vet nog...om jag ser en öppen låda lr skåplucka måste jag stänga den, klarar inte av att de står öppet....eller hur Linda?;)

17. Tycker du om att dansa?
ibland, dansmatta är kul....:P

18-19. Vad ska dina barn heta, pojke resp flicka?
Nova och Sebastian tycker jag är fina namn

20. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Ja, om det skulle krävas så...men sku va rätt häftigt att bo utomlands, fast de beror på vars

21.Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Välkommen!

22. Vilka fem personer vill du ska svara på dessa frågor?
Den som känner sig utmanad kanske?? Sandra. Anja, Marcus?=)

1 kommentar:

Linda sa...

den som väntar på nått gott...tack camilla! :) å förresten, håller totalt med dej om skåpluckorna...tur för dej att du aldrig bott med lina! ;) kram