torsdag, februari 15, 2007

Dator=frisk!=)

Ja, idag, imorse fick jag veta att min dator nu var redo att lämna datorsjukhuset å komma hem igen....wieee! Dock är de mystiskt, för de hittade inget fel på den utan datorläkarna hade kört ett uppstartstest på den och då hade allt fungerat som de skulle å den verkar fungera nu, som vanligt! Datorläkarna ville att ja skulle betala för att de inte hittat något, men killen i butiken sa att jag inte skulle behöva det eftersom den verkligen var stendöd när den kom till akuten.....goodes!=)
Det som är ännu bättre är att allt är kvar på den, allt som jag hade hunnit samla på den, väldigt bra de!

Nu är de snart helg, vilket innebär finmiddag, melodifestival live och utgång...skoj skoj! Det ska bli riktigt spännande att få se melodifestivalen live, once in a lifetime experience! Kameran är på laddning och ni kan tro att det blir många kort...=) Ska även försöka ge mig på funktionen som finns på min mobiltelefon, vilket gör att jag kan fotoblogga från mobilen till bloggen...

Ett sista ord:
"Att börja med en inledning är bra, för då vet folk i alla fall att man har börjat"

Inga kommentarer: