fredag, september 29, 2006

Jajjebox!=)

Så var den hemtentan änteligen klar! Jag är dock inte helt nöjd med den, men just nu, tro det eller ej, så känns de som det kvittar. Jag har skrivit på varje uppgift, försökt förklara såsom jag förstått det and so on, sedan har det blivit en del flummande om ditt och datt, men står det att man ska diskutera varför man tycker si och så om en sak, så får man räkna med lite utsvävningar. Dock var det svårt att hålla sig på 2 sidor, på varje fråga. Med 1,5 radavstånd blir det inte mycket, tycker jag iallafall. Nåväl, nu är den klar och jag kan släppa den för några dagar. Kan inte slappna av helt från förrns jag fått tillbaka den och fått veta resultatet.
Nåja, i vilket fall, så innebär de nu att jag har HELG! Ska börja min fredag med att soova ut riktigt ordentligt, va ett tag sen sist. Få hoppas jag vaknar pigg och utvilad, och inte känner den där så kallade stressen, som jag fått lite onda vibbar ifrån.
Nu är det bara till att ladda om för det andra momentet i den här kursen, där vi har en vanlig salstenta, vilket känns skönt på ett vis.

Ihelgen kommer det inte hända mycket från min sida iallafall, ska göra så lite som möjligt på så lång tid som möjligt. Dock imorrn blir det en tur på stan, skulle behöva nya vinterskor och så ska jag kolla på hårfärg. Den eviga frågan, men de lutar åt att jag bara färgar håret som är under slingorna så det blir tvåfärgat....wiee! Det är det jag har inplanerat ihelgen, blir nog en del filmtittande ihelgen, dehar ja ju tid med nu. Skulle även behöva städa lägenheten, jaja, få välse vad som händer och fötter!=)

Hösten har hittat också, riktigt ruskigt regnväder har det varit här och lite kyligare i luften har det börjat bli också.
Det är bara 3 månader kvar till jul, oj så tiden går fort. Känns som de nyss var midsommar och varmt å skönt. Nu måste man ju börja ha jacka på sig om man ska stanna någonstans. Sommaren måste vara den enklaste årstiden, klädsmässigt. Man behöver aldrig tänka på hur mycket kläder man ska ta på sig som man måste göra på vintern. Personligen gillar jag vintern riktigt mycket, den är härlig, då kan man åka snowboard, längdskidor och så gillar jag mysiga soliga vinterdagar.

Känner att jag svävar ut till en massa konstiga funderingar, men klockan är ju ändå typ sent in på natten så...=) En annan fundering som jag har funderat kring de senaste dagarana är varför man uppreper ett 'hej' då man ringer till någon. För att förtydliga vad jag menar; Om jag exempelvis ska ringa till min kompis så säger jag alltid såhär; Hej, de är Camilla och då säger oftast den som svarar i andra änden 'Hej' och då svarar jag med ett 'hej' igen, varför gör man så? Det är lite lustigt tycker jag, för egentligen så är de där andra 'hej' helt onödigt....


Nu ska ja nog leta mig till sängen, å sooova utan att behöva vakna av ngn väckare imorgon, åh va härligt!=)

Ett sista ord:
"Om man har tillräckligt med tålamod,
så kan man få vänta hur länge som helst"

Inga kommentarer: