torsdag, februari 28, 2008

Update!

..det har kommit snö!! Nu har jag börjat få lite vinterkänsla iaf:) hoppas den stannar kvar några dagar nu och inte töar bort som det har gjort alla ggr förr denna vinter.

Idag var det statistik och chi2test uträkningar som gällde, den metoden innebär att man jämför de observerade frekvenserna/resultatet med de resultat som förväntas med nollhypotesen. Nu vet ni det, om det nu skulle intressera er det minsta..vad vet jag? Jag läser statistik nu, så ni kan räkna med mycket prat om statistik framöver i form av olika konstiga och knasiga metoder som är kluriga men ändå roliga=)

Ihelgen hägrar mammas 50årskalas..det ska bli skoj, jag å min kära bror är disk och serveringspersonal, jippie!=) Men det blir nog skoj...tror jag! Ser fram emot det massor...och helgen ser jag fram emot också massor..frö då kommer världens bästigaste upp och hälsar på...hur bra som helst ju!!=) Längtar massor tills imorrn kväll...för då kommer min sötaste F!=)

Annars är det bara bra, snart dags att börja flyttpacka, har sagt upp alla avtal som bör sägas upp i samband med flytt så det är gjortbort...men annars så rullar det mesta på. Filar på mitt CV(personliga brevet) så det blir riktigt bra och jag blir nöjd...det är ju så att jag måste snart börja slänga ut jobbansökningar till höger och vänster...det ska bli spännande=)

Näe, om jag ska ta sista rycket å städa klart lägenheten å sen slänga mig i sängen för att få några timmars sömn iaf...hoppas ni alla får en trevlig och mysig helg så hörs vi efter helgen kära bloggläsare...

Kram på er

Inga kommentarer: