söndag, februari 24, 2008

Söndag...

..jahapp, nu var det söndag igen och ännu en ny vecka väntar runt hörnet. Helgen har varit riktigt bra trots att jag inte gjort något alls, i princip, kanske just det som gjort den så underbart härlig?? vad vet jag, inte är det många helger jag lyckas med att inte göra någonting=) Men imorrn är det slut på ledigheten, då är det stenhård disciplin som gäller...en fullspäckad månad som väntar. Lite av vad som ska avklaras är:
  • Omtentaplugg
  • Statistikplugg
  • Packa och flytta från lägenheten
fffJa, okej dte var bara tre saker, men det känns som ganska mycket, men det ska nog gå bra. Ja jag ska flytta från min lägenhet nu i slutet av mars. Jag kommer flytta hem till mamma igen, det blir nog bra det.=) Dock känns de drygt att städa ur lägenheten, men det ska nog gå det också...allt går!

Imorrn har jag statistikföreläsning, det känns inte så himla klurigt, gäller bara att hålla ordning på alla formler och förstå principerna så kan nog statistik bli ganska kul också. Det enda dumma med kursen är att tentan är dan efter påskhelgen, vet man ju vad man gör under påsk...plugg pluigg plugg. Eller så har jag stor framförhållning och pluggar en massa innan påsk så kan man ta lite ledigt under påskhelgen iaf.

Nåväl, nu kommer en av mina triviala funderingar igen: Varför säger jag alltid att jag är hemma vars jag än är? Jag förstår varför folk blir förvirrade när jag säger att jag är hemma och de blir tvugna att fråga vars "hemma" jag är...;) Det måste vara så att jag känner mig hemmastadd vars jag än är...nästan...just nu är jag hemma, fast hemma hos Emma=) jag är ju fortfarande kattvakt åt lilla Sigge...nån gosigare katt än han finns inte...

Näe, nu lite TV innan sovadags....kanske ska fixa mig lite kvällsfika..lite oboy och ostsmörgås skulle inte sitta fel...

Over and out

Inga kommentarer: