måndag, februari 11, 2008

Back to reality..

..efter några dagar i söder är jag nu åter hemma på norrlänsk mark. Vilket innebär åter till den hårda verkligheten. Näe, riktigt så illa är det inte, men denna vecka innebär en del pluggande, en undersökningsplan ska skrivas klar och lite tentaplugg skall göras, finns en del begrepp som behöver redas ut så jag begriper vad det är jag ska skriva på tentan...Men det ska nog gå bra,=)

Som sagt, vart nere hos Fredrik några dagar och som alltid känns allt en massa bra, och har haft en massa kul, och som alltid tråkigt att fara hem, varför går allt tiden för fort?? men jag är glad, en massa glad...Inte ens måndagar känns tråkiga och trista längre, som jag alltid tyckte förr...Tokbra! =)

Idag har jag vart uppe i Umeå på ett seminarium om referenseteknik, började med ett oförberett prov på 10 minuter, dock hade jag hyfast koll på vad som var rätt och vad som var fel på de olika påståendena...så det kändes bra! Det innebär ju att lite har fastnat iaf..pinsamt vroe annars efter alla dessa år jag pluggat...*skratt*

Imorrn är det stan med kusinvitamin från Umeå som gäller, superskoj!!=) Annars är det bara plugg som står på mitt schema, plus lite tänk på mammas kommande 50årskalas också..börjar närma sigf med stormsteg nu...oj oj oj!!

Näe, nu blir det sen middag och sen lite TV, ska fösöka skriva lite på undersökningsplanen också...

Ett sista ord:
"Ingenting är omöjligt, vissa saker tar bara lite längre tid"

1 kommentar:

Anonym sa...

Ursäkta mig, men jag bor i Vännäs, inte i Umeå. De är 3 mil emellan, och 2 skillda kommuner :P