onsdag, februari 20, 2008

En bra dag!

..ja idag har det varit en bra dag!=) Vet inte varför, men ju längre dagen gick ju bättre kände jag mig..=) Ja, nu är tentan bortgjord och vi hann till och med få tebakts den på en dag...det kallas snabb rättning=) Jag klarade den inte, men bara att plugga på och klara omtentan som är om 2 veckor, det ska nog bra!
Imorgon börjar ny kurs, den sista! Dock väldigt tung kurs, en ren statistik kurs, lite nervös inför den är jag allt....men det ska nog ordna sig!=)

Annars så fick jag ett telefonsamtal idag från den som ska flytta in i min lägenhet, han undrade om det fanns möjlighet till att flytta in redan 1 april, och jag sa javisst finns det. Det innebär att jag slipper en månadshyra och jag bara har en kvar att betala, i sådana fall:) Skulle va en massa bra det...men vi får se hur det blir med den saken...

Det är väldigt mycket på en gång nu i mina tankar..det är skola, jobbsökningar, förberedelse för c-uppsats å samtidigt försöka fokusera på kommande kurs MEN allt känns så himla bra nu så det kommer nog ordna sig det mesta!!=)

Näe nu är de tvdags innan sängdags...

ha de gott allihopa!

1 kommentar:

Anonym sa...

skönt å slippa betala i onödan...ars ska du flytta?? Stor kram å hoppas att den här dagen blir lika bra! =)