onsdag, februari 13, 2008

Jag är Glad!

Ja just precis det är jag.

Jag är glad och nöjd med hur livet är nu, visst det kan bli bättre men jag är nöjd som det är nu=)
Anledningen till att jag känner mig glad är att allt flyter på, jag tar många fler steg fram än vad jag går bakåt, vilket känns oerhört bra!=)
Ingenting känns omöjligt, det mesta känns bara kul och spännande och jag har ett lugn i mig som aldrig funnits där förr, det är helt underbart bra. Jag är en glad Camilla som ser möjligheterna före hindren och känner att livet leker.

Varför gå å tänka på saker som man vill ha, då man kan vara nöjd med hur man har det nu? Jag skulle vilja ha en massa saker, skulle vilja göra massor av saker, men jag vet att jag kommer hinna med att göra de sakerna, och jag kommer kunna ha möjligheten att få det jag vill ha, om jag vill..när jag vill...men just nu känner jag bara glädje och lycka, jag är nöjd med livet som det är nu. Jag har alla goa vänner omkring mig som jag tycker om en massa, jag har världens bästa familj som jag älskar och framförallt har jag min sötnos!=)
Som sagt, jag är nöjd...och GLAD! Wieeee!

Kände mej bara tvungen att skriva en blogg om hur känner just nu..det rä så mycket positivt som händer och jag kan inte låta bli att småle ganska ofta...det är helt alldeles underbart!

KRAM

1 kommentar:

Anonym sa...

så underbart å läsa! blir alldeles glad i hela mej! stor kram till dej!!!!