måndag, mars 03, 2008

Jag fattar!!

..ja jag tror faktiskt att jag gör det, jag förstår alla dessa formler och uträkningar som statistikkursen innehåller..det känns väldigt bra!=) Kan nog gå vägen ändå...wohooo..=) det som känns lite knas är att vi, våran klass, ligger 15 veckor efter för att ha bakgrunden till det vi läser nu..vilket gör att vi saknar en del kunskap som vi kanske kunde borde ha behövt...men men det är som det är.

Pluggat på omtentan idag som är nästa måndag, å det känns sådär...men det ska nog gå det också...bara till att plugga in alla orden och försöka förstå analyserna lite bättre så blir det nog bra.

För att sammanfatta helgen kort så vart mammas 50årskalas väldig lyckad, vilket var skoj. Jag å kusin Sofia knåpade ihop en liten 3 kamp, så lite tävlingar vart det. Roligast var då lagen själva fick välja ett djur som de skulle låta som när de visste svaret på frågan.....å ett lag valde marsvin som djur och ja, det lät hur skoj som helst, *skratt*
En lyckad kväll me glada gäster!!=)

Näe, nu är det mat som gäller å sen kanske lite plugg om jag orkar...

Over and out

Inga kommentarer: