måndag, mars 12, 2007

The worrying kind...

Ja just den, fångade juryns och hela svenska folket i lördags i melodifestivalifinalen....personligen inte min favorit till vinsten, men å andra sidan är de The ark mer kända än vad kanske Andreas Johnson är. Så det blir nog bra det där ändå, bara jag slipper sedom, låten är bra....=)
Blir spännande att se alla andra länders bidrag.....den 12 maj smäller det...!!

Ministudie klar!! Känns grymt skönt det, nu är det bara till att hoppas på det bästa och att jag klarar mej utan att ha gjort alltför många feeel...gillar inte att göra fel, det är så trist!
Dock är jag väldigt less på vissa begrepp såsom community, internet, ungdomar, det är vad ministudien handlar om...
Förexen, varför vill Word att community ska stavas med stort bokstav?? *irriterande*
Hoppas de går bra för er andra klassisar?!

Modo vann i lördags, wiee, trodde jag aldrig...men skojsigt! Bara nya tag ikväll nu då, ska nog se den från soffan, fast egentligen borde man ha köpt sig en biljett och fart och kollat på matchen live, men näe...lite för bekväm av mig...idag...

Näe, nu ska ja tag i lite saker, tro vad? Kanske ska fara till lägenheten och kolla på mitt nya fina köksbord eller så kanske jag borde fara till Swedbank och införskaffa en ny bankdosa, min funkar int, man ser inte 2 av siffrorna, så de är som lite vsårt att se vilken kod man ska trycka in...kanske borde fixa de snaart...förut räckte de med att jag slog den i bordet, då började den fungera igen, men nu hjälper inte ens de....typiskt!!

Ett sista ord:
"Till levnadskonsten hör att vara djupt intresserad av en sak och ganska intresserad av tusen"

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahahaha! XD Banka den i bordet? Varför är det den första lösningen som varje svensk provar då en sådan pryl inte funkar som den ska? ;D Precis som att en trasig pryl under tortyr skulle börja fungera till 100% igen =) Är det måhända så att man tror att det som trillat ur läge skall hoppa rätt igen genom ett par välriktade slag? ^^ Det är sådana mystiska frågor vi aldrig får svar på här i livet...